Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#261495
Jeg satser stærkt på at der kommer et begrænset udbud af 65" OLED skærme til en skarp pris i nærheden af, eller gerne lidt under, 15.000 kr, og jeg satser ligeledes på at jeg får fingrene i ét af dem. :p
#261497
I starten af ugen var der også et ganske attraktivt tilbud i England, på E modellen, dog 55. E7N til 1500GBP (12.6k)
men når man spejder lidt rundt så syntes jeg stadig det er flippet af El giganten igennem 3 dage solgte B7 55 til 9.7k, og er noget af det laveste jeg har set B7 55 til, både indenlands og udenlands dog er USA også nede under 10k, men nu også en verden til forskel på marked og ikke mindst med tanke på mandatory 25% moms på vores breddegrader.
#261515
Kreilo skrev:Jeg satser stærkt på at der kommer et begrænset udbud af 65" OLED skærme til en skarp pris i nærheden af, eller gerne lidt under, 15.000 kr, og jeg satser ligeledes på at jeg får fingrene i ét af dem. :p
Så tror jeg vi havde set det til en åbningsfest....
#263447
golfer skrev:Vil det være muligt at købe et Oled tv i USA og tage det med hjem og så fungerer det som var det købt i elmutanten.

jeg spørger ikke i forhold til told og moms men mere til om teknikken er 1-1
I USA kører de med ATSC tuner (tror jeg) hvor vi EU kører med DVB, så svaret er nej.