Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af barslund69
#261231
ja Har købt fra dem flere gange. De plejer at være til at forhandle med De kunne bare ikke være med på den pris power kunne
Af Dingman22
#261287
Går selv med næsten de samme overvejelser, og tænker jeg skal vælge mellem Sony LCD i 65" eller et OLED i 55".

Har du lagt dig fast på at det bare skal være et 65? Er de 10 tommer ekstra mere værd for oplevelsen end forskellen i billedkvaliteten?
Af nAlen
#261291
Dingman22 skrev:Går selv med næsten de samme overvejelser, og tænker jeg skal vælge mellem Sony LCD i 65" eller et OLED i 55".

Har du lagt dig fast på at det bare skal være et 65? Er de 10 tommer ekstra mere værd for oplevelsen end forskellen i billedkvaliteten?
Jeg er nok sådan 90% sikker på at de 10" ekstra vil glæde mig mere i dagligdagen end det bedre billede OLED skærmen kan byde på i mindre format.
Jeg satser på at kunne se den pågældende sony skærm direkte op mod en OLED. Skulle sidstnævnte blæse mig fuldstændig bagover, så vil jeg da ikke afvise jeg ender der, men udgangspunktet er Sonyen i 65" :)
Af barslund69
#261299
Jeg har kigget på en del Oled tv både i butik og privat og jeg er ikke blevet blæst bagover i forhold til sony XE9005 og da jeg også gerne vil have et 75" hvis muligt har det her været det klare valg og er super glad for valget
Af nAlen
#261378
Som BF tilbudende så småt bliver offentliggjort tikkede Philips 65PUS8102 ind til 11.111, må hellere lige læse anmeldelsen af denne igen, og have den i baghånden hvis XE9005 ikke skulle vise sig at komme på bud i et eller andet omfang :)

Philips til 11.111 eller Sonyen til 13.300 (forudsat den ikke kommer på tilbud i et eller andet omfang) - Hvad vil man vælge ?
Af barslund69
#261381
Mit valg helt sikkert Sony.
Af Kreilo
#261382
nAlen skrev:Som BF tilbudende så småt bliver offentliggjort tikkede Philips 65PUS8102 ind til 11.111, må hellere lige læse anmeldelsen af denne igen, og have den i baghånden hvis XE9005 ikke skulle vise sig at komme på bud i et eller andet omfang :)

Philips til 11.111 eller Sonyen til 13.300 (forudsat den ikke kommer på tilbud i et eller andet omfang) - Hvad vil man vælge ?
Helt sikkert Philips. Hvis det er ovenstående priser så er der ikke meget at rafle om. Du sparer mere end 2.000 kr. og får et tv med intern strømforsyning, ambilight (hvis man kan lide det), mange flere zoner til styring af lyset, bedre lyd.
Af nAlen
#261384
Helt sikkert Philips. Hvis det er ovenstående priser så er der ikke meget at rafle om. Du sparer mere end 2.000 kr. og får et tv med intern strømforsyning, ambilight (hvis man kan lide det), mange flere zoner til styring af lyset, bedre lyd.
De priser der er Philips på tilbud kontra Sony "endnu ikke på tilbud". Ideelt set ville jeg gerne se dem begge i aktion, og ud fra det vælge det jeg vurderede som bedste billede.
Selvfølgelig er det dejligt at spare et par tusind, men ikke for "enhver pris" :)

Nogen der har set de to skærme direkte mod hinanden? :)
Af Kreilo
#261387
nAlen skrev:
Helt sikkert Philips. Hvis det er ovenstående priser så er der ikke meget at rafle om. Du sparer mere end 2.000 kr. og får et tv med intern strømforsyning, ambilight (hvis man kan lide det), mange flere zoner til styring af lyset, bedre lyd.
De priser der er Philips på tilbud kontra Sony "endnu ikke på tilbud". Ideelt set ville jeg gerne se dem begge i aktion, og ud fra det vælge det jeg vurderede som bedste billede.
Selvfølgelig er det dejligt at spare et par tusind, men ikke for "enhver pris" :)

Nogen der har set de to skærme direkte mod hinanden? :)
Jeg er godt klar over det er BF-pris vs. almindelig tilbudspris. Derfor jeg skrev at hvis det var de priser så var det en no-brainer.

Tror ikke du kan se dem mod hinanden nogen steder, da det ikke ser ud til at de forhandles de samme steder. I hvert fald ikke i 65".
Af jacobi
#262987
Kikker lige pt(idag) på nyt tv. det ene er, Sony KD75XE9005 Ved ikke om det var en god pris, men 26k ville han gå med til, kigger også på et KD-75XE8596 også det til en god pris, 20k så er det store ? er det andet 6000k mere vær? skal sige jeg ser en del film og spiller en del PS4