Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DDD
#261054
Min søster har i dag været i Elgiganten, hvor hun har købt 6475 for kr. 8000,- Jeg undrede mig over at hun ikke havde købt 7005´eren for kr. 7777,- (som det koster i deres avis denne uge) Sælgeren havde sagt at 6475 var væsentlig bedre. Kan nogen be- eller afkræfte dette, da jeg undrer mig over at 6 serien er bedre end 7 serien...
Af Grandahl
#261056
Nej for pokker det er slet ikke tilfældet, det er da klart at 7’er serien er bedst.. Lyder vildt at en sælger prøver på sådan noget.. Bed din søster om at få byttet til Mu7005..

Hvis du får talt med den sælger igen, må han meget gerne oprette en profil her og argumentere for påstanden, det ville være interessant..
Af Nauticay
#261059
Det er fordi sælgeren taper mindre penge, at sælge dig 6475, end at sælge 7005.
Han taper et sted mellem 500-1100 (worst case) ved og sælge en 7005 til den pris, men tjener op i mod det samme ved at sælge dig et 6475.
Han fik sikkert et klap på skulderen af chefen når du var gået.

Det er bare at bytte til 7005... hvor meget du vil gør ud af det, bestemmer du selv.... men du er blevet snydt.
Af claus.viborg
#261061
Beep hvor er det ringe service, kæmpe minus til elgiganten herfra. Det er mig en gåde at man kan finde på det som sælger, det er godt nok en kortsigtet gevinst fra deres side, tror sælger at kunde kommer igen, når kunde finder ud af bedraget? Godt klar over deres ringe provisions vejledning, men at anbefale et ringere og dyrere tv af samme serie, end den bedre og billigere model som de selv reklamere for er friskt gjort.
Men ok sælger har sikkert tænkt, at når de donere hans julegave væk, så må han søge kompensation hos kunderne i stedet. :(