Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aladdin
#261044
Hej

Hvorfor koster 65xe9005 på tilbud ca 13•000kr og
65xd7505 ca20•000 kr

Er9005 ikke en bedre serie serie 9 end 7505 som er en serie 7

Er der noget jeg har misforstået ?

Flemming
Af Beckham
#261057
9005 er bestemt en bedre model end 7505. Men ja, som Ghidora nævner, så er XD navngivningen på 2016 modellerne, så den er for længst udgået.
Af Decipher
#261058
Det er meget normalt at priserne sættes op på udgående modeller, når de ikke er på lager. På den måde kan man undgå en masse forespørgsler uden at skulle melde varen helt ud af sortimentet, hvis der skulle komme et restparti.
Af Fcjunkies
#261078
Merlin, Expert, Proshop, Power og Happii har samme ejer - så det er kun eén der reelt har den til de 19.999 kr. :-)

Og mon ikke at de holder prisen kunstigt højt for så at kunne lave et godt tilbud på den? - jeg vil gætte på at den kommer på bud til Black Friday...
Af Aladdin
#261168
Så kan jeg godt forstå at jeg bliver forvirret.
Skal jeg ikke vælge 65xe9003 som bedste skærm til prisen

En oled i 65 bliver fir dyr
Brugeravatar
Af bbplayer
#261174
Når man allerede kan finde ud af og spørge på et forum, er man så ikke også smart nok til at afvente priser på næste uges mange tilbud, så kan der nok være andre som er bedre til prisen.
Af bent.pedersen
#261180
Det har du ret i bbplayer - hvis det her altså var USA.
I Danmark har butikkerne en lidt anden "fortolkning" af Black Friday hvor der i ugerne op til flyder med både gode og dårlige black-et-eller-andet. Denne weekend er der rigtig mange gode tilbud og nogle af produkterne er ikke nødvendigvis billigere på fredag (man kan bare ikke vide hvilke på forhånd).