Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257198
Hej FP!

Jeg skal på mandag endelig købe en Sony 55xe9005.

Jeg står i den situation at jeg skal have det op at hænge men jeg har ingen idé om hvad jeg skal købe af ophæng. Jeg har fået anbefalet dette https://m.av-cables.dk/308-vaegbeslag-4 ... vid-32-65/

Jeg syntes det er lidt pebret, men ideen om at det er et jeg kan have i mange år er god. Jeg er ret vild med at kunne trække det ud fra væggen da jeg så kan få det lidt tættere på når jeg gamer. Hvordan er jeres erfaringer med sådanne ophæng? Min stue er ikke helt tosset indrette så jeg kommer ikke til at sidde i nogle skøre vinkler, jeg kan bare godt lide ideen om at trække skærmen tættere på og evt vinkle den så jeg kan game fra det gode hjørne af sofaen ;)

Er det bedre at købe noget billigere eller noget helt tredje?
#257199
Til mit 65” tv købte jeg bare et billigt fra Harald Nyborg til omkring 200

Det har virket fint og er nu til 3. Tv.

Husker ikk navnet og de har det sikkert ikke mere. Men køb du blot et billigt.
#257201
Hvis du vil have noget, der kan trækkes ud fra væggen, så er det et rigtigt godt bud, da det er vigtigt kvaliteten er ordentlig, og det er den, når man vælger et produkt fra Vogels.
Hvis du blot søger ét, hvor du kan montere det på væggen, kan du sagtens nøjes med noget billigere.
Valget er dit...
#257207
Supergris har min stemme, er det fladt ind på væg kan man nøjes med et til 249 i harald skrald,-
Skal den trækkes ud og stadig være "lige" er Vogels bare bedre husk at tjekke beslag belastningen, dit tv vejer omkring de 16,9 kg