Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kallevk
#257158
Hej
Jeg er den heldige ejer af et Lg smarttv, og en Heos Soundbar. Det har virket perfekt indtil igår, hvor jeg ikke kan få lyd ud af min Soundbar længere.
Den er opkoblet via hdmi arc, men kan simpelthen ikke få det til at virke nu. Jeg har prøvet at sætte min computer til samme hdmi kabel men kan ikke få tv'et til at vise billedet fra computeren heller? Kan det være min hdmi arc udgang i tv'et der er stået af?
Soundbaren spiller fint når jeg bruger Spotify på tlf.

Håber nogle kan hjælpe. Og tv'et er sat til i indstillinger at bruger arc udgang og simplink er også slået til. :(
Af Kallevk
#258704
Så er den gal igen, og denne gang er det ikke kablet?
Jeg kan sætte min bærbar til med kablet og få billede på tv'et. Men når jeg sætter min Soundbar til spiller den ikke...
Kan det væremåde arc udgang der er brændt af? Selvom jeg godt kan bruge den til min bærbar?
Af Kallevk
#258711
Det kan jeg ikke svare dig på. Men jeg kan se der er forbindelse fra Soundbar til tv'et i min Heos app. Og jeg ka sagtens afspille musik via min tlf på den?
#258715
Musikken fra din telefon kører jo ikke via ARC. Det er streaming direkte til soundbar. Det ville også virke selv hvis du hev HDMI-kablet ud.