Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257024
Hej
Vil skifte mit Panasonic 50" ud med en 65"
Da jeg ikke vil ofre ret mange penge - hvad er så det bedste køb.
Hvad tænker I om prisfald - plejer der ikke at ske noget omkring årsskiftet med udgående modeller ...
Jeg er ikke så vanskelig men vil godt have et godt billede idet det har min Panasonic plasma. og har stadig en Panasonic 42" kørende i soveværelset - så vil lave en rokade med de 2 tv
#257078
Jeg synes ikke helt, at dine krav og økonomi er i overensstemmelse. Du vil gerne have en lignende billedkvalitet som din Panasonic plasmaskærm, men du vil ikke betale for det.

Den LG du linker til vil være alt andet end adækvat, hvis du værdsætter god billedkvalitet på højde med din plasma. Det tør jeg godt sige, at jeg er hundrede procent sikker på.
#257086
Jeg gik i øvrigt selv fra en Pana plasma til en Sony LCD for nogle år siden og synes ikke det var noget større problem. Selvfølgelig skal man lige vænne sig til en ny type billede, men det synes jeg nu gik ret hurtigt. I dag savner jeg overhovedet ikke min gamle plasma.
#257098
halvautomat skrev:Hej
Tak har desværre ikke helt så mange kontanter..
Du kan nøjes med 500 kr. om måneden - Power tilbyder i øjeblikket (ugen ud) afbetaling uden uden renter og gebyrer via Santander Bank. 10.000 kr. over 20 måneder.