Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#257068
Jeg vil bare have at folk får mest ud af deres penge, hver en krone når man kigger på byggekvalitet, skærmkvalitet, og får de ser film og sport og hvordan det vises når de ser på skærmen..Er farverne naturlige, er der mikrostutter..osv.

Det er derfor jeg skriver at de skal huske at indstille det som de køber.

Desuden føler jeg at jeg hjælper folk ved at linke til anmeldelser for at underbygge min betragtninger.

Hvordan skulle folk tro mig hvis jeg anbefaler Philips, LG eller Sony hvis jeg ikke kommer med nogle anmeldelser/copyright paste..?

Hvis du er så meget ude hos folk så er det bare underligt at du sjældent skriver om LG, OLED som så mange folk har hjemme i stuerne nu..

Jeg vil bare have folk køber skærme der hvor de får mest for deres koner og kroner.
Af Grandahl
#257075
Det gør jeg også, jeg har selv en LG Oled hjemme i stuen. Men lad nu være med at smide det link ud, når du så udmærket ved hvor misvisende det er, det er det jeg oppenerer imod, og som du stadig ikke forholder dig til.
Af PeterD
#257087
Grandahl skrev:Det gør jeg også, jeg har selv en LG Oled hjemme i stuen. Men lad nu være med at smide det link ud, når du så udmærket ved hvor misvisende det er, det er det jeg oppenerer imod, og som du stadig ikke forholder dig til.
Det er en af de eneste videoer, jeg har fundet, hvor man ved selvsyn kan SE hvordan de performer.
Hvad skulle man istedet have gjort for at vise forskellen mellem OLED/LCD på video..? Og hvor finder jeg den video, så?

Der står jo hverken "Made by Sony eller "Made by LG" i bunden af skærmen.
Af Mfede
#257093
Man skulle først og fremmest have brugt nogle fornuftige indstillinger i stedet for de dynamiske profiler. Det er helt i hegnet og du får intet ud af den video. Derudover tror jeg det vil være meget svært at lave en ordentligt video af den slags.
Af PeterD
#257094
Mfede skrev:Man skulle først og fremmest have brugt nogle fornuftige indstillinger i stedet for de dynamiske profiler. Det er helt i hegnet og du får intet ud af den video. Derudover tror jeg det vil være meget svært at lave en ordentligt video af den slags.
Men der er enighed om at Sony er noget at det bedste LCD til bevægelse/motion..
Af Mfede
#257102
Ja, og? Derfor kan man ikke bare bruge en video hvor indstillingerne er helt væk til at underbygge den påstand. Den får du absolut intet ud af.

Men lad os holde tråden on topic.
Af PeterD
#257142
Mfede skrev:Ja, og? Derfor kan man ikke bare bruge en video hvor indstillingerne er helt væk til at underbygge den påstand. Den får du absolut intet ud af.

Men lad os holde tråden on topic.
Tak, og lad os glæde os over Sonys gode billedkvalitet. Nøjagtig som Samsungs Q modeller og LGs OLED.