Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Link
#257153
Tak kaktus. Ja fik det til 18.300 kroner i 65", så slog bare til. Det falder nok i pris langsomt , men nok ikke markant tænker jeg ?
Af nktnkt
#257531
Martin Sjøstrand skrev:Er der nogen der ved hvor man kan finde en 65” B7 til 18-19.000, som Link skriver? Det er da en helt vild pris.
Det vil jeg også gerne vide ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af bbplayer
#257532
Martin Sjøstrand skrev:Er der nogen der ved hvor man kan finde en 65” B7 til 18-19.000, som Link skriver? Det er da en helt vild pris.
Har du prøvet at prutte priser hos power eller elgiganten? Det kan godt lade sig gøre, hvis du starter med at sige kontant betaling og interessen er muligvis der.

Det er vel det som link har gjort i den forretning som han handlede med, eller så fik han en åbnet kasse, som sælges på præcis samme garanti vilkår og som man måske ikke lige hørte men dårligt gør forskel, hvis han synes skærmen ser fejlfri ud, så er det jo en fin pris.
Af Link
#257535
Det er korrekt hvad Bbplayer skriver, dog var det helt nyt og aldrig åbnet. Det var i power jeg købte det.
Men måske er der andre herinde, der kender mere til deres praksis og har flere erfaringer med dem.
Senest rettet af Link 29. sep 2017, 16:07, rettet i alt 1 gang.
Af Link
#257536
Der er desuden en der skriver i en anden tråd, at de har det til 20.000 hos Elgiganten i tilst.