Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hani
#256859
Er dette tv i 65" det bedste man kan købe til 9999,- ?
Kan man bruge indstillinger fra testen af 55" ?
Af PeterD
#256860
Det er det nok, ja.

Selvom jeg ikke har et Sony tv, så er det nok den bedste "samlede pakke" du kan købe lige nu..til under 10 K for et 65"

Mener aldrig OLED har været dernede prismæssigt..

Hvor har du fundet et 65" XE8505 til 9999..

Måske Elgiganten eller Power..?
Af Beckham
#256865
Helt enig....i størrelsen 65" er dette tv det absolut bedste bud lige nu. En rigtig god pris efter min mening.

@PeterD: Det er Power som fortsat har den til 9999.
Af hani
#256870
Tak for svar.

Så er det måske nu man skal slå til, selvom Oled også frister, men det er jo en helt anden pris.

Elgiganten har den også til den pris.
Af Beckham
#256892
Det er helt sikkert et rigtig godt tv til en rigtig fin pris. OLED er selvfølgelig overlegen på flere andre områder som sort niveau og HDR delen. Så det er jo lidt hvilke egenskaber man prioriterer ved en skærm. Men en OLED i 65" kommer næppe helt ned på 10k lige foreløbig.
Af Grandahl
#256894
Det er virkeligt et stærkt tilbud synes jeg, hop du roligt på den.
Af hani
#256932
Kan det anbefales, at hoppe ned i 55" og så købe en Oled skærm i stedet for ?
Af Beckham
#256933
Hehe....det klassike spørgsmål om størrelse vs. billedkvalitet. Det er næsten umuligt at give et "korrekt" svar på dette. Vil dog sige at størrelse bestemt har noget at sige. 10" vil helt sikkert kunne mærkes. Personligt ville jeg nok vælge de 65"..:-)
Af hani
#256934
Ja, det er nok et meget klassisk spørgsmål. Må sige at de 65" de trækker.

Har lige haft kontakt med Elgiganten og de siger at de kun leverer til brofaste øer, kan det virkeligt passe ?
Af LarsCJ
#256978
Elgiganten leverer alle steder - du kommer bare til at betale for den ekstra tid chaufføren skal bruge på at komme over på din ø og tilbage igen. Kontakt kundecenteret for spørgsmål om specialleverancer (som det så er)
Af hani
#256983
Jo jo de leverer. De sender jo ikke mand af sted med et Tv, men bruger jo en fragtmand, som også har meget andet med.
Så at de vil have 1000,- for at levere det, syntes jeg så er ret meget.