Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Benhurra
#255492
Hej. I en tidligere tråd nævner i at i skulle få et Philips pos9002 ind til test i denne uge. Når testen at komme ud inden tilbudsperioden udløber den 27/8?
Er meget interesseret i dette fjernsyn,men overvejer også et Lg b7
Vh /T
#255524
Benhurra skrev:Hej. I en tidligere tråd nævner i at i skulle få et Philips pos9002 ind til test i denne uge. Når testen at komme ud inden tilbudsperioden udløber den 27/8?
Er meget interesseret i dette fjernsyn,men overvejer også et Lg b7
Vh /T
Uanset hvilken model du vælger af de to, så får du fremragende billedkvalitet.

Hvad skal fladskærmen primært bruges til?
Af Benhurra
#255539
Hej, det er ca lige dele film, sport og gaming fra pc og xbox one x når den kommer.
Ved at b7 har relativt lavt input lag til gaming, så jeg er lidt nysgerrig på hvad Philipsen can præstere på det punkt.
Uanset, vil jeg nok blive meget tilfreds da jeg idag har et 8år gammelt Lg :-)
Vh /T
Af max.lund
#255601
Jeg har POS9002 pt, da jeg syntes, det var et godt tilbud. Jeg oplever dog pixelering omkring spillerne, når de løber rundt på banen, når kameraet er sat til at kunne se det meste af banen.

Har det noget at gøre med, at signalet er i HD og ikke kan vises ordentligt på 4K skærm?
Af Benhurra
#255622
max.lund skrev:Jeg har POS9002 pt, da jeg syntes, det var et godt tilbud. Jeg oplever dog pixelering omkring spillerne, når de løber rundt på banen, når kameraet er sat til at kunne se det meste af banen.

Har det noget at gøre med, at signalet er i HD og ikke kan vises ordentligt på 4K skærm?
Hej, hvad er ellers dit indtryk af skærmen, og hvad havde du for skærm inden, lcd/oled?
Vh/T