Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255529
Torben Rasmussen skrev:Har du prøvet at caste indholdet fra en Youtube-app på din telefon?
Han har jo prøvet på på en pc? Så burde det være fint, at man prøver en chromecast er jo bare en anden enhed, og på lige fod som med en bærbar som sættes til TV via et HDMI stik :)

btw, hvis det virkede før software blev opdateret, så er man da et skridt tættere på en årsag? Og nulstilling kan være udvejen
#255531
FaithDK skrev:Nu har jeg nulstillet skærmen fuldstændigt og mange af kanalerne kan jeg godt se.

Så er mit spørgsmål. Skal man lad være med at opdatere?
Så du kan se flere youtube kanaler med tv app'n nu end før?

Det lyder da godt, så var det alligevel vejen frem,selvom det ikke burde men var sådan :)

Godt er du kom lidt videre.
#255533
bbplayer skrev:
Torben Rasmussen skrev:Har du prøvet at caste indholdet fra en Youtube-app på din telefon?
Han har jo prøvet på på en pc? Så burde det være fint, at man prøver en chromecast er jo bare en anden enhed, og på lige fod som med en bærbar som sættes til TV via et HDMI stik :)
Chromecast er jo indbygget i TV'et og når du caster, så starter den Youtube. Det kunne jo være, at det virkede hvis man kom en anden vej ind i app'en.
#255543
Torben Rasmussen skrev:
bbplayer skrev:
Torben Rasmussen skrev:Har du prøvet at caste indholdet fra en Youtube-app på din telefon?
Han har jo prøvet på på en pc? Så burde det være fint, at man prøver en chromecast er jo bare en anden enhed, og på lige fod som med en bærbar som sættes til TV via et HDMI stik :)
Chromecast er jo indbygget i TV'et og når du caster, så starter den Youtube. Det kunne jo være, at det virkede hvis man kom en anden vej ind i app'en.
Glemt at Sony skærmen kørte på Android platform, det havde jeg skudt helt helt ud men nu havde han forklaret han prøvede det fra pc, så der var ingen ledetråd til chromecast eller Chrome brug :)
FaithDK skrev:Jeg kan ligeldes se nogle film på nettet (stream på browseren) som jeg ikke kunne før.

Er vi sikker på at det er pga. opdateringen jeg ikke kunne det før`?
Ved det ikke men vigtigst er jo du har set det virker nu :)