Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gammerby
#252436
Hejsa nogen som tror at LG B6V kommer længere ned i pris end det er nu? Kunne se de havde tilbud på B7 i weekenden. Havde desværre ikke fået forsikring pengene der. Står nemlig og mangler et tv da det gamle gik i stykker. Ellers nogen der har et godt bud på et tv?

Venlig hilsen Søren
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#252439
B6 er udgået af produktion, så der kommer ikke flere af dem.
Af Gammerby
#252440
De har dem stadig i Elgiganten så tænkte det godt kunne ske de kom under de 12999.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#252442
Det ville ikke være mit umiddelbare bud. Så skal du vente til de ikke har flere til salg online og kun har udstillingsmodeller i varehusene.
Af Gammerby
#252446
Ok så kan jeg næsten lige så godt hente et. Så jeg kan slippe af med det gamle tv.
Af Gammerby
#252753
Hej igen. Håber nogen kan hjælpe. Troede jeg skulle hente et af de lgb6 som de har på lager ved Elgiganten. Men endte med at købe et Samsung mu7075 i stedet. Men kan ikke finde ud af om det er et godt eller dårlig køb. Kan se folk skriver at ks8005 modellen sidste år er bedre. Grunden til jeg ikke valgt LG alligevel var at de sagde at de havde mange fejl og at det kun var godt til at vise sort.
Af Beckham
#252754
ElGiganten har anbefalet andet end LG? Det er da noget nyt..:-) De plejer for det meste at skubbe folk i retning af netop LG.

Anyway...har ikke erfaring med den Samsung model du har købt, men det er rigtigt at det siges ude på nettet at sidste års KS8005 er bedre. Når det er sagt, så vil jeg nok vælge LG B6 over dem begge.
Af Gammerby
#252755
Okay ja han sagde nærmest at LG B6 var dårlig, har snakket med 2 derude. Så overvejer stadig at aflevere mit Samsung tilbage og så gi de sidste penge.
Af Beckham
#252756
Hmmm...strange, kan være tiderne har ændret sig. Kan være de får større avance på Samsung nu..:-) Men jeg tror du får svært ved at finde nogle herinde, som vil anbefale dig en af de to Samsung over LG B6.
Af Gammerby
#252757
Ja var osse sådan jeg havde forstået det. Han sagde at man skulle helt op B7 hvis det skulle være godt. Sagde at det var dårligt til spil(PS4) og til sport var ikke hurtig nok i billedet.
Af Beckham
#252759
Ok...og ja...det handler også om hvad du skal bruge tv'et til. Selv kiggede jeg også LG B6, men endte ud med en Sony LCD. Jeg ser selv en del sport via almindelige tv kanaler og her synes jeg Sony'en klarede opskaleringen til 4k og motion delen bedre end LG'en. Brugte jeg primært mit tv til at se film i høj kvalitet, så ville jeg nok have valgt LG'en. Ang. spil så er jeg sikker på at LG'en klarer disse rigtig godt, men der er jo lige den lille fare for burn-in på sådan en OLED skærm.
Af Gammerby
#252760
Okay jeg har ingen tv kanaler, kører igennem de apps som ligger på tv eller PS4. Ser osse film. Så lidt blandet hjemme ved os. Må gå i tænkeboks ?
Af Labze
#252771
Jeg vil stærkt anbefale dig at returnerer det og købe LG B6 i stedet for. Samsung MU serien anmeldes generelt til at være en anelse dårligere end sidste års KU serie, men på grund af at det er nye modeller koster de mere end sidste års. Sammentidig tror jeg ikke du finder nogen, som mener at KU8005 er et bedre TV end LG B6.

LG B6 er overlegent på alle områder, måske pånær bevægelse. Men det er meget individuelt om man opdager dette eller ej. Jeg har ihvertfald ikke haft nogen bekendte som har bemærket det på LG's OLED TV.

Hvis man nyder at se film i mørke, er der især ingen konkurrence her. Den perfekte sort når der er bjælker på film giver en helt anden oplevelse.
Af Gammerby
#252772
Nej er jo osse sådan jeg læser det på nettet, han sagde bare at når jeg spillede PS4 og så sport var det ikke et godt tv. Så var det andet bedre.
Dem som har LGB6 hvad er der forskel på B6V og B6P ? Kan se den test på rtings der hedder modellen B6P.