Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chrth
#250957
Erfaringer med Samsung UE49KS8005, ved ikke om det er 100 HZ men her er der så lidt der måske kan dæmpe interessen.
Timer for optage udsendelse virker ikke, antal optagelser som kunne oprettes svandt væk og nu er det slut med det.
Kan dog optage igangværende udsendelse og timeshift virker også så det kan ikke tørres af på harddisken.
Favoritliste med kanaler, har slettet den da kanaler forsvandt, skulle genetableres, spændende om det nu sker på listen som indeholder samtlige kanaler.
Lyden forsvinder på DR1 men ikke på andre kanaler, desuden er der mærkbar forskel i betjeningen.
Slukke for strømmen, og tænde igen efter at par minutter, så er det i orden igen en uges tid.
Jeg synes at ovenstående kan indikere at det er software fejl, der synes at opstå nye fejl sammen med opdateringer.
Af Grandahl
#250958
Det er en Samsung skærm i den højere ende. Mener det er en 200 Hz, det med hz skal man dog ikke ligge så meget i.. Reelt er der kun 50 og 100 Hz.. Alle producenter har givet deres skærme hz i overflod og kaldt de hz for alt muligt.. De er dog efterhånden holdt op med markedsføre deres tv med mange hz, eller de tillægger det ihvertfald ikke så meget betydning mere.

Denne skærm og rigtig mange andre LCD skærme i denne klasse, vil jeg tro er en 100hz skærm.. Der er i øvrigt en udmærket artikel her på FP omkring hz, jeg har ikke lige tid til at finde link for dig.
Af Grening86
#250990
Ja den så jeg godt, men kunne være der lige var andre der havde en erfaring. Baserer ikke lige mit køb på en erfaring. Men lyder da til at tv'et er total ubrugelig ifølge det du skriver.
Af Grandahl
#250998
Der er rigtig mange der har købt dette tv i år.. prøv at læse nogle anmeldelser, eller søg på modellen her på siden.
Af Grening86
#251003
Har altid været sony mand, men synes deres energi klasser ligger meget lavet os.
Men helt sikkert et lækkert mærke os.

Der skal ske lidt nyt engang imellem