Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246650
Jeg har lavet research på 32" TV, i 3 uger nu, og kan ikke finde nogle producenter af LED TV, som har et 32" TV under 4cm i dybden/tykkelsen. Jeg skal bruge TV'et i mit køkken, og folk vil i oprejst tilstand passere TV'et, og derfor er mit hoved fokus på dybden af TV'et (så folk ikke kommer til at ramme TV'et når det passeres). Jeg hár kunnet finde 32" LED TV som er tyndere end 4cm (eks. 32PFL4258T/12 og Samsung 6400 series) men disse modeller er udgået.
1. Findes der alternativer 32" LED TVs på markedet, under 4cm i dybden, som jeg har overset?
2. Kan der være sket ændringer i LED teknologien som kræver mere plads i TV kabinettet?
#251827
Hej Byhrmann
Desværre kan jeg ikke hjælpe. MEN jeg har nøjagtig samme problem. Så vil høre om du monstro er kommet frem til markedets tyndeste TV i de små størrelser? (Vi kan bruge 32 eller 40 tommer)
Går ud fra dit TV også helst skal være tyndt i bunden, hvor de fleste er flommefede?
NB. VIRKELIG mystisk, der ikke oplagt er nogen, der ser et marked for tynde små TV samt endnu mere mystisk, at så mange producenter ikke helt går op i at skrive det ind i specifikationerne! (I reklameteksterne, er de ganske glade for at kalde TV'erne supertynde. Men så kan de være 6+ cm IRL!!)