Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#244742
Muligvis et urimeligt spørgsmål, men jeg prøver alligevel.
Det er heller ikke så meget et spørgsmål på hvornår tv´erne er billigst.

Jeg har kig på LG b6 serie og overvejer mine muligheder. Idag koster 55" 13.000kr, mens 65" koster 21.000kr. Som udgangspunkt vil jeg ikke bruge 21.000kr på skærm, men bruger den næste tid på at fintænke:).
Jeg har ligeledes en del hifi jeg skal have afviklet også og et salg af det kan godt afgøre størrelsen på den næste skærm - MEN jeg kan jo blive bange for at B6 er umulige at opdrive på det tidspunkt, - så hvornår begynder lg´s nye modeller at komme på markedet og hvorlænge kan jeg holde mig i "fintænke" mode:)?
Af Grandahl
#244762
Der går et par måneder endnu, men når de nye skærme rulles ud, sælges de gamle stadig ( såfremt der er nogle ) stadig i en kortere periode.

De forskellige mærker "plejer at rulle deres skærme ud i foråret ( midt/slut Marts til slut April ca. som jeg husker det )
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#244893
Jeg har bemærket, at sidste års modeller ind i mellem sælges helt frem til maj-juni. Man kan aldrig være helt sikker, men som regel er der i hvert fald mulighed for stadig at handle i marts umiddelbart før de nye modeller køres ind.