Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Manse187
#243681
Har kigget lidt rundt på dba efter et brugt TV, har endnu ikke haft held med at finde noget der er noget værd, med mindre jeg selvfølgelig kigger de forkerte steder :D

Jeg har et gammelt TV der ikke er meget værd mere, det er 720p, plasma, har ingen digital tuner, har burn in og stuck/døde pixels.

I dag så jeg dette TV til salg: http://www.dba.dk/led-sony-kdl-50w656as ... 030254536/ udfra hvad jeg kan læse skulle det være godt til det jeg primært vil bruge det til, tilsluttet til min PC i stuen. Ved ikke om prisen er fair når TVet nu er fra 2013.

Har ikke rigtigt lyst til at bruge mere end 3-5.000 kr og tænkte det måske var muligt at finde brugt fremfor at købe helt nyt, er sådan set lidt ligeglad om mit TV er 1080p eller 4K.

Nogen input?
Af Oliverb
#244358
Hej Peter D.

Ja har hørt og set nogle videoer om det på youtube. Hvis bagpanelet nu går løst omme bag i, så er det vel reklamationen der går ind og ombytter tv'et eller selvfølgelig sender det til reparation. Synes du ikke også det er værd at opgradere fra den sony model jeg har nu til denne samsung model? Jeg havde nemlig tænkt på at opgradere mit Netflix abbonnement til 4k og har xbox one s, som kan afspille film i 4k.