Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#237694
Nu har jeg igen problemer med den tilsluttede harddisk. Sidst løste jeg det ved at købe en ny, men nu er den så gal igen :(( . Ofte virker pausefunktionen ikke. Jo jeg kan pause en udsendelse, men når jeg så vil se videre, er jeg ofte nødt til at gå til live-tv, da play/pause slut ikke virker. Nogle optagelser kan jeg ikke spole i, så hopper den tilbage til start. I disse optagelser er der også kuk i tidslinien, så en optagelse, der måske varer to timer angives til at vare meget længere eller kortere. Det er bestemte programmer, der er problemer med. F.eks tror jeg aldrig, der har været bøvl med DR eller TV2, mens der er problemer med f.eks Kanal 5 og Eurosport. Har lige testet pausefunktionen, virker på DR1, TV2, DR3 og TV2Zulu, men ikke på Kanal 4, 5 og Eurosport. Så fællesnævneren må vel være problemer med 1080i men ikke med 720p? Er der noget som helst at gøre udover igen at skifte til ny harddisk eller slette alt?
#244409
Nu har jeg så købt den harddisk, der linkes til, da jeg ikke magtede tanken om ikke at kunne spole i en hel nats optagelse af Australian Open. Men men det gør ingen forskel. 1080i kanaler kan stadig ikke pauses :((