Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tom-H
#237197
Hejsa jeg skal lige høre lidt vedr. deres EPG, på mit gamle Pana plasma tv der kan jeg vælge mellem 2 forskellige look, en hvor guiden blir vist horisontal og en hvor man ser den lodret med fuld oversigt for 1 kanal af gangen. men på mit nye Pana tv der har jeg ikke længere mulighed for lodret visining, der er kun horisontal view.

Kan nemlig bedst lide lodret view hvor man ser hele dagens oversigt for 1 kanal af gangen. Med horisontal view der ser man oversigten for flere kanaler samtidig, det virker mere klumpet sammen og ikke så overskueligt som det var med lodret view og 1 kanal af gangen. Forstår ikke hvorfor de har gået bort fra dette.

På mit gamle kunne jeg selv skifte mellem de 2 forskellige udseender men synes ikke det ser ud til man kan mere. Nogen der ved om det kan passe ?
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
#237214
Ja, det passer, Panasonic havde lavet en undersøgelse, og det viste at de fleste ville have den type EPG som du har nu, og det er grunden til du kun har den rodet EPG.

Det havde intet betydet hvis Panasonic havde beholdt muligheden for stadigvæk, at vælge imellem de 2 typer EPG'er.

Man tager sig til hovedet mange gange over de forskellige mærker, det er ikke altid til forbrugernes interesse, det de går og laver.
Af Tom-H
#237609
Tak for info, ja man undres godt nok, synes den er så rodet, hvorfor kunne de ikke bare havde ladet det være som før hvor man selv kunne vælge hvilken man ville have. jeg brugte den ofte førhen men nu bruger jeg næsten mere text tv istedet fordi den EPG er så rodet.