Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#234588
Hej,

Det kunne være interessant hvis I om 6-9 måneder kunne få at vide hvilken af de 2 der solgt flest af og hvor stor forskellen er i % - sådan noget må LG Danmark vide :)

Så kan Samsung samtidige få et hak i tuden for deres udtalelse ang. buede skærme for ikke så lang tid siden - det er jo ikke for sjov alle de andre producenter har sagt buede skærme er død, det var et mode-flip.
Af mbm
#234616
P.t skal man slippe 7000 kr mere for at få en bøjet skærm end en lige.
Jeg ved godt hvad jeg vælger :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#234685
Jeg skal nok prøve at huske at spørge LG, når vi kommer hen i slutningen af året. Det er ikke sikkert de vil ud med det :)

Alt andet lige, så tror jeg dog næste års line-up bliver ret god indikator for om buede tv-skærme skal fortsætte (hvilket man vel kan sige, at dette års line-up også har været hos de fleste producenter).
Af Turbo
#234715
mbm, lyder vildt 7k i prisforskel - det vil selvfølgelig også have en indflydelse :)

Rasmus, Lyder herligt :)

Det er ikke antal af B6 og C6, men bare hvilken af dem der er solgt flest af samt hvor stor procent forskellen er. Det kan der ikke være den store hemmelighed i. Jeg forstår godt hvis LG vil holde for sig selv selve salgs antallet.

Ja, på nær hos Samsung, hehe.