Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#227637
Jeg kan se at en del af jer har haft problemer med kondensatorer på diverse Samsung modeller. Min far vil gerne prøve at fikse "børnesygdommen" på mit tv, men jeg har brug for at vide om det kan være det samme, der er problemet på netop mit? Hvordan ved jeg hvilke reservedele jeg skal bestille og hvor finder jeg en let forståelig vejledning til dette, gerne YouTube-video på dansk (eller evt. engelsk)?
På forhånd tak! :-)
Senest rettet af Kimofi 11. feb 2016, 21:12, rettet i alt 1 gang.
Af Bent odense
#227644
Kimofi skrev:Jeg kan se at en del af jer har haft problemer med kondensatorer på diverse Samsung modeller. Min far vil gerne prøve at fikse "børnesygdommen" på mit tv.
Skal det forstås at i vil prøver at udskifte kondensatorer som ikke er defekt?Der er vel ikke nogen grund til at rode med et tv der fungerer.
Søg her i forum,der er nogen tråde netop om det.
#227722
PeterD skrev:Tror ikke det er en god ide at din far roder med tvet, og der købes reservedele mm..

En tekniker ville nok købe en anden skærm, hvis det er for svært at lave selv for ham.
Det kan alligevel ikke bruges som det er nu, og han er ret god til at lodde, så det satser jeg på. Desuden skulle reservedele koste et minimum:-)
(forstod ikke helt det sidste du skrev?)