Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tacconi
#217125
Hejsa,

Jeg står for at skal have skiftet mit gamle Sony tv ud og har sonderet terrænet lidt.

Hvis vi ser bort fra LGs OLED 4K skærme, som er for dyre.
Så har jeg haft kig på Samsung UE48JS9005 & 8505.
9005 så jeg i en Fona forretning i går, hvor det stod til 25k, men jeg blev dybt overrasket og skuffet over at det ikke kan vise tennis uden at bolden bliver aflang.
Kan det virkelig passe at tv til så mange penge i 2015, ikke kan vise tennis?

Mvh
Ken
Brugeravatar
Af hans123
#217150
Fona ,elgiganten og masser af andre steder er bare ikke der man oplever billedet indstillet bare en smule fornuftigt.

Så derfor er anmeldelser guld værd.
Af Tacconi
#217151
hans123 skrev:Fona ,elgiganten og masser af andre steder er bare ikke der man oplever billedet indstillet bare en smule fornuftigt.

Så derfor er anmeldelser guld værd.
Jeg stoler nu mest på mine egne, nærsynede, øjne, det er jo ikke sikkert at anmelderen har samme præferencer som mig.

Men jeg var i Elgiganten Nykøbing F. i går og de havde ikke noget signal til almindeligt tv, det synes jeg er svineri, man kan jo ikke vurdere tv'et på de vilde optagelser i 4k som de kører med konstant
Af kim4220
#217156
Tacconi .: Sig STOR tak til Koda, der er ingen kæder der har råd til at betale de nye gebyr de har sat. Resultat alle kæder Bilka, Fona & Expert, Elgiganten er begyndt at fjerne tv signal ergo mindre billede for kunder og mindre penge til Koda.

Så ikke noget svineri men bare en interesse organisation der er blevet for grådig.
Af Tacconi
#217158
kim4220 skrev:Tacconi .: Sig STOR tak til Koda, der er ingen kæder der har råd til at betale de nye gebyr de har sat. Resultat alle kæder Bilka, Fona & Expert, Elgiganten er begyndt at fjerne tv signal ergo mindre billede for kunder og mindre penge til Koda.

Så ikke noget svineri men bare en interesse organisation der er blevet for grådig.
Fona Nykøbing havde nu hele paletten af programmer.

Jeg troede at Koda krævede penge ind for musik
Af rysken
#217164
PeterD skrev:Dette står i Køge og fik udmærket anmeldelser.....i 2007..

http://m.dba.dk/panasonic-th-50pz700e-50/id-1015050720/

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1187260867
#PeterD# Hvorfor forslår du ham et tv der er 8 år gammel?? Dine indspark i stort set alle indlæg, blir da osse mer og mer irriterende læsning og tyder på du ik har andet at foretage dig...