Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259857
Jeg håber også lidt på billigere og flere wallpaper-modeller. Så jeg tror også jeg holder vejret indtil vi har været på CES.
Af Angel
#259860
Et wallpaper som monitor med en minimalistisk boks uden tuner osv. og jeg er 100% solgt. Det burde også holde omkostningerne nede. Venter også spændt på CES 2018. Vil ikke betale for en fancy soundbar og alt muligt andet, da jeg har Devialet Phantom Gold i stereo som anlæg og har planer om at gå over til Apple TV 4K for at holde det helt simpelt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259862
Det er også soundbar’en i W7, der afholdt mig fra at tage en tur i køen hos Power. Jeg har en soundbar i forvejen og kan ikke se nogen måde at få gemt LGs væk på.
Af Coolsmarti
#259870
Torben Rasmussen skrev:Det er også soundbar’en i W7, der afholdt mig fra at tage en tur i køen hos Power. Jeg har en soundbar i forvejen og kan ikke se nogen måde at få gemt LGs væk på.
Ved ikke om du kender dem, men Linus fra LinusTechTips på Youtube har forsøgt at skjule soundbaren da de ville lave et vindue ud af det .... Ja, de får produkterne gratis af LG :-)
https://www.youtube.com/watch?v=2X-KnA_ASBk
Af Angel
#259880
Jeg havde også overvejet W7 og skjule soundbaren elegant, men tanken om at man betaler prisen for det ekstra tilbehør tiltaler mig ikke. Og så er det bare spild elektronik, hvis man alligevel ikke bruger den.
Af lennon
#259955
Kan godt frygte,at den deciderede wallpaper løsning også vil være økonomisk uden for rækkevidde i 2018 . Måske prisen falder fra 65k til 45k for 65” - hvilket stadig er noget over smertegrænsen . Men man kan håbe på en semi- WP løsning , hvor vi i det mindste kan få klinet panelet lige så tæt på væggen , som det aldrende Samsung plasma . .
Af Hviid Gruppen
#260308
Kreilo skrev:Hej alle,
Kort og godt, tror I at det er sandsynligt at man vil kunne få et 2017 OLED i 65" til ~15.000 kr. ifm. Black Friday? Eller tror I det først vil blive på den anden side af nytår? Eller senere?
Jeg er netop flyttet i hus og står derfor for udskiftning af hjemmets største skærm. Vi kommer til at sidde små 4 meter fra skærmen så derfor tænker jeg at det vil være dumt at gå under 65". Dilemmaet er dog det klassiske at budgettet er begrænset og derfor gør man sig disse tanker. :)
Burde ikke være umuligt, hvis man sammenholder priserne på LGs modeller.
vejl. ved release var 41k for B7 65 og 30K for B7 55..
og B7 blev jo solgt til 9777 DKK (-67.5%) fornyeligt og ikke mindst hos elgiganten igennem en hel weekend og meget vel i hetige mængder til senere levering -og Elgiganten er som bekendt ejet af Dixon carphone som er suverænt største elektronik forhandler i Europa og mener at erindre at bare i England tegner Dixon sig for over 50% af al elektroniksalg og er en mastodont på den europæiske scene..
og salget af B7 med -67.5% fra indgangspris, var jo åbenlyst ej stærkt begrænset køtilbud, tværtimod så kørte de konsekvent igennem 3 dage til senere levering +11/11 og frem, så der har tydeligvis været opbakning bagfra.
Hvis B7*65 skulle følge samme mønstre' ville den lande på 13.325 DKK (-67.5%) og trods alt nemmere, at effektuere højere procenter jo mere der er at give af fra start og den startede ud på 41k tilbage i 2q 2017..
så det burde ikke være umuligt at den kom under 15k, nærmere tværtimod men meget står & falder med udbud & efterspørgelse og man smider jo ikke guld på gaden hvis man ikke har problemer med at effektuere varelager til højere priser..
--

på de nuværende 2017 modeller i det billigere segment, får man indtrykket at det nærmest bare er en kasse der er knaldet bagpå med diverse happengut og et givent forlænger'kabel til panelet ville kunne få disse så'langt væk som ønsket og LG* sagtens ville kunne havde proppet det i en boks hvis man ønskede men på den anden led ej ønsker at undergrave effekten af flagskibet "Wallpaper W7) samt mulige nyere generationers wow'faktor.. (men nok næppe så simpelt, er ikke bekendt med indmaden og omfanget af kabler/kablet til OLEDpanelet, men egentlig styringboks må være vejen frem og gerne ej vendor specifik, så et nøgent OLED panel kan styres fra tredjeparts styringsbokse ' a la fx computermonitors og præcedens her, men på den anden led, hvorfor skulle disse marketmakere gå ned af den forbruger'bekvemlighedsvej, når det undergraver indtægt' ved netop at kunne sælge en lukket pakke.,..
Af Vaffelkaj
#260558
Hviid Gruppen skrev:
Kreilo skrev:Hej alle,
Kort og godt, tror I at det er sandsynligt at man vil kunne få et 2017 OLED i 65" til ~15.000 kr. ifm. Black Friday? Eller tror I det først vil blive på den anden side af nytår? Eller senere?
Jeg er netop flyttet i hus og står derfor for udskiftning af hjemmets største skærm. Vi kommer til at sidde små 4 meter fra skærmen så derfor tænker jeg at det vil være dumt at gå under 65". Dilemmaet er dog det klassiske at budgettet er begrænset og derfor gør man sig disse tanker. :)
Burde ikke være umuligt, hvis man sammenholder priserne på LGs modeller.
vejl. ved release var 41k for B7 65 og 30K for B7 55..
og B7 blev jo solgt til 9777 DKK (-67.5%) fornyeligt og ikke mindst hos elgiganten igennem en hel weekend og meget vel i hetige mængder til senere levering -og Elgiganten er som bekendt ejet af Dixon carphone som er suverænt største elektronik forhandler i Europa og mener at erindre at bare i England tegner Dixon sig for over 50% af al elektroniksalg og er en mastodont på den europæiske scene..
og salget af B7 med -67.5% fra indgangspris, var jo åbenlyst ej stærkt begrænset køtilbud, tværtimod så kørte de konsekvent igennem 3 dage til senere levering +11/11 og frem, så der har tydeligvis været opbakning bagfra.
Hvis B7*65 skulle følge samme mønstre' ville den lande på 13.325 DKK (-67.5%) og trods alt nemmere, at effektuere højere procenter jo mere der er at give af fra start og den startede ud på 41k tilbage i 2q 2017..
så det burde ikke være umuligt at den kom under 15k, nærmere tværtimod men meget står & falder med udbud & efterspørgelse og man smider jo ikke guld på gaden hvis man ikke har problemer med at effektuere varelager til højere priser..
--

på de nuværende 2017 modeller i det billigere segment, får man indtrykket at det nærmest bare er en kasse der er knaldet bagpå med diverse happengut og et givent forlænger'kabel til panelet ville kunne få disse så'langt væk som ønsket og LG* sagtens ville kunne havde proppet det i en boks hvis man ønskede men på den anden led ej ønsker at undergrave effekten af flagskibet "Wallpaper W7) samt mulige nyere generationers wow'faktor.. (men nok næppe så simpelt, er ikke bekendt med indmaden og omfanget af kabler/kablet til OLEDpanelet, men egentlig styringboks må være vejen frem og gerne ej vendor specifik, så et nøgent OLED panel kan styres fra tredjeparts styringsbokse ' a la fx computermonitors og præcedens her, men på den anden led, hvorfor skulle disse marketmakere gå ned af den forbruger'bekvemlighedsvej, når det undergraver indtægt' ved netop at kunne sælge en lukket pakke.,..

Var det i en Fysisk butik? :( Så den ikke online, så havde jeg slået til :(
Af Coolsmarti
#260559
Du kunne smutte ned i Elgiganten i Gentofte hele sidste weekend og købe en 55B7 til 9777 kr. :-) 65" versionen har ikke været under 17999 kr. på noget tidspunkt.
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 192