Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Scoring
#251981
Hold da op en pris - der må da være en nogle B7 ejere derude der føler sig taget lidt bagi, over 50% afslag efter kun 3-4 uger på markedet er jo absurd. Så er jeg godt klar over at det er et kø tilbud, men er der alligevel 200 kunder der springer på?

Spørgsmålet er hvornår vi ser 2017 modeller nede i det prisleje igen - eller om det fortsætter?
Af Dare_Devil
#251982
Er der nogen, der ved hvad 'køtilbud' dækker over? Altså kan bestille på nettet, eller skal man afhente? I sidstnævnte tilfælde, gælder det så kun bestemte butikker eller hvordan?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#251991
xKris skrev:Tror I dette betyder, at B6 begynder at falde yderligere i pris?
Eller er det helt hul i hovedet ikke at gå efter B7 i stedet for, når den nu fås til halv pris?
Det ser ud til at B6 næsten er udfaset og væk fra lagrene. Jeg tror ikke, at den kommer længere ned.
Dare_Devil skrev:Er der nogen, der ved hvad 'køtilbud' dækker over? Altså kan bestille på nettet, eller skal man afhente? I sidstnævnte tilfælde, gælder det så kun bestemte butikker eller hvordan?
Der er i tilbudsavisen en "køb" knap, som leder til hjemmesiden. Det må betyde, at den også kan købes online (indtil de 200 er solgt).
Af xKris
#252033
Nå, så slog jeg til og snuppede et B7 - jeg har intet TV pt.
Hold da op jeg synes det er mange penge for et TV, men når man først har kigget på et OLED TV nede i Elgiganten er det altså svært ikke at blive forelsket.. :D
Af Lindberg
#252038
xKris skrev:Nå, så slog jeg til og snuppede et B7 - jeg har intet TV pt.
Hold da op jeg synes det er mange penge for et TV, men når man først har kigget på et OLED TV nede i Elgiganten er det altså svært ikke at blive forelsket.. :D
Hvor meget måtte du betale?

Hvad er dit indtryk?
Af xKris
#252040
Lindberg skrev:
xKris skrev:Nå, så slog jeg til og snuppede et B7 - jeg har intet TV pt.
Hold da op jeg synes det er mange penge for et TV, men når man først har kigget på et OLED TV nede i Elgiganten er det altså svært ikke at blive forelsket.. :D
Hvor meget måtte du betale?

Hvad er dit indtryk?
Jeg brugte Powers køtilbud på 13.999 kr.

Og det ankommer først om 1-5 dage, så det kan jeg først sige når jeg har det :D
Af Kaktus-burger
#252059
Nå.

Jeg havde egentlig lovet mig selv at vente med at købe nyt TV indtil min G20 brændte sammen. Jeg kunne dog ikke helt modstå dette tilbud på en 55" B7, og da Elgiganten tilbød en fin finansieringsmulighed, slog jeg til.

Jeg modtager skærmen d. 6/6.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 192