Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
#193660
wahlstrom skrev:Synes deres gebyr og rentefri og udmærket...

Hvis vi opper den lidt, og så siger valget mellem Sony W9 og Samsung F7005 (ca. 15.000,-)
Det er en god ordning for dem der ikke lige har 15000kr.Som studerende og lærlinge.
Af wahlstrom
#193663
Hvorfor? De tjener jo ikke på det.. Det jo en opsparing, bare på den anden side af købet..
Jeg har ikke 15.000 her og nu, slet ikk op til jul.. Men er da glad for at jeg kan købe et nyt tv uden at skulle betale det dobbelte..

Og vedrørende køb: W9 mod F7005
Har læst test her på siden, dog er det jo 8005 test, og W9 har EISA pris.
Må ud og kigge igen..
Af MegaO
#193664
50" VT60 synes jeg du skal få.. og du kan med garanti godt få dem til at skrive den til 12.300,- det der internetpris er de sgu ligeglade med :)
Af LPH
#193667
wahlstrom skrev: Og vedrørende køb: W9 mod F7005
Har læst test her på siden, dog er det jo 8005 test, og W9 har EISA pris.
Må ud og kigge igen..
Hvilken EISA pris har W9?

8005 har Årets Smart-TV 2013-2014: Samsung UE55F8000 fra EISA sammen med Flatpanels TopAnbefaling :)

Køber 55F8005 her til d. første :)
Af LPH
#193669
jng skrev:
LPH skrev:
wahlstrom skrev: ...

Køber 55F8005 her til d. første :)
Hvorfor først til den første?
Fordi der går der igen penge ind på kontoen :) Med min løn så skal der sparres lidt sammen og målet er nået her til d. første og jeg skal ikke ud i kviklån eller afbetaling hvis jeg kan undgå det.
Af wahlstrom
#193673
Valget faldt på W9
Kæft det er lækkert...

Tak for råd og vildledning :D det jo en jungle derude..
Men synes selv jeg får meget mere ved at ligge lidt mere...
#261397
wahlstrom skrev: ...


Hvorfor først til den første?
Fordi der går der igen penge ind på kontoen :) Med min løn så skal der sparres lidt sammen og målet er nået her til d. første og jeg skal ikke ud i kviklån eller afbetaling hvis jeg kan undgå det.[/quote]

Kan jeg godt forstå. Pas på med kviklånene, men hvis du endelig skal ud i det kan en sammenligningshjemmeside som f.eks. den her: https://laanweb.dk/minilaan/ kan gøre underværker. Jeg købte mit fjernsyn på baggrund af et lån som jeg fik gratis under de omstændigheder at jeg betalte tilbage inden for 30 dage. Ingen problem, men pas på.