Log ind med sociale netværk
26 mar 2012, 10:37
Så har vi modtaget bekræftede, vejledende priser fra LG:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1332750709
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1332750709
28 mar 2012, 09:55
Hej
Er der nogen, som har handlet på nettet med LAsystems fra Belgien?
Synes priserne er meget billige og ligeledes fragten (ca. 21 euro for et stort tv fra Belgien til DK)....stikker der noget under eller?
Hilsen
Didia
Er der nogen, som har handlet på nettet med LAsystems fra Belgien?
Synes priserne er meget billige og ligeledes fragten (ca. 21 euro for et stort tv fra Belgien til DK)....stikker der noget under eller?
Hilsen
Didia
29 mar 2012, 14:48
Har længe ventet med at købe nyt tv. Satsede på en af LG's 2012 modeller, men da priserne har skræmt mig voldsomt, ændrede jeg mening og benyttede mig af åbningsudsalget i Bilka Hillerød.
De havde UE46D6507 på tilbud til 5999. Kunne ikke vente til at LG skulle begynde at sænke priserne med deres nye modeller.
Og synes tilbudet var ganske tilfredsstilende og købte det.
Nu har jeg endelig et TV
Det blev ikke et LG, men Samsung.
Havde ellers tidligere prøvet chancen med et UE46D8005 uden held, så det røg retur dengang.
Nu skal jeg prøve med mit D6507.
Sidste chance til Samsung
Men hvad synes i? Vente til LG sænkede priser eller er det fornuftigt valg med Samsung D6507?
De havde UE46D6507 på tilbud til 5999. Kunne ikke vente til at LG skulle begynde at sænke priserne med deres nye modeller.
Og synes tilbudet var ganske tilfredsstilende og købte det.
Nu har jeg endelig et TV
Det blev ikke et LG, men Samsung.
Havde ellers tidligere prøvet chancen med et UE46D8005 uden held, så det røg retur dengang.
Nu skal jeg prøve med mit D6507.
Sidste chance til Samsung
Men hvad synes i? Vente til LG sænkede priser eller er det fornuftigt valg med Samsung D6507?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto