Log ind med sociale netværk
06 jan 2013, 17:02
Tak, fandt det - dog under følgende:
-> menu -> indstilling -> "forsæt" -> til
-> menu -> indstilling -> "forsæt" -> til
09 jan 2013, 21:45
Jeg har lige fået mig et ST50, men jeg blev ærlig talt lidt skuffet... billedet er super flot når det er sat ind på noget men ligeså snart at det begynder at panorere og det skal gå hurtigt så kan det godt "lagge" lidt og den stiller ikke helt flydende skarpt, jeg ved ikke om det er mig der har for høje forventninger eller hvad?
Mvh
Fjernsyns rookien
Mvh
Fjernsyns rookien
09 jan 2013, 22:55
Som nævnt mange gange tidligere, er det "flydende skarpe", som du efterspørger, udtryk for det stik modsatte af en korrekt billedindstilling.
Dermed ikke sagt, at man ikke kan have subjektive præferencer, som går i den retning. Det kan man sagtens. Og det er helt fair.
Man skal i så fald blot være klar over, at ens personlige kvalitetsbegreb afviger væsentligt fra den branchestandard, som anmeldelserne på sites som dette hviler på.
For yderligere – søg på "sæbeopera-effekt", "soap opera effect", "interpolation".
larsenge skrev:Jeg har lige fået mig et ST50, men jeg blev ærlig talt lidt skuffet... billedet er super flot når det er sat ind på noget men ligeså snart at det begynder at panorere og det skal gå hurtigt så kan det godt "lagge" lidt og den stiller ikke helt flydende skarpt, jeg ved ikke om det er mig der har for høje forventninger eller hvad?Du har ikke for høje forventninger. Du har blot misforstået, hvorledes et korrekt billede skal se ud.
Som nævnt mange gange tidligere, er det "flydende skarpe", som du efterspørger, udtryk for det stik modsatte af en korrekt billedindstilling.
Dermed ikke sagt, at man ikke kan have subjektive præferencer, som går i den retning. Det kan man sagtens. Og det er helt fair.
Man skal i så fald blot være klar over, at ens personlige kvalitetsbegreb afviger væsentligt fra den branchestandard, som anmeldelserne på sites som dette hviler på.
For yderligere – søg på "sæbeopera-effekt", "soap opera effect", "interpolation".
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto