Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ElgaardDK
#245573
Hej alle sammen.

Min forældre optager meget og deres LG blu-ray optager er desværre lige stået af uden for garanti, den vil koste 1600kr,- at få lavet, så har sagt jeg synes de skal få noget andet da den os har været en del i stykker gennem garanti perioden desværre. Dog er jeg ikke vildt bekendt med deres muligheder, de har en ældre panasonic skærm så indbygget optager funktion er nok næppe en mulighed.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#245596
Mange tv-skærme har faktisk indbygget optager, så det er nok ikke umuligt at deres Panasonic TV også har. I så fald kræver det, at en USB-harddisk tilsluttes. Ulempen er, at man ikke kan optage og se noget andet imens med mindre der er dobbelt-tuner i.

Men hvor optager de primært fra? DR og TV2 har jo deres arkiver liggende online (DR kun i begrænset periode dog).
Af ElgaardDK
#245710
Takker for svar, deres tv er nok fra ca. 2011 så forventer ikke alverden, de er generelt af den gamle skole og er ikke meget inde i at bruge internet hvor utroligt det end lyder desværre :) så det er nok bedst med en boks eller andet der kan klare opgaven, uden de skal på nettet.