Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Runepedersen
#216737
Hej alle

Jeg er meget lost, hvad angår blue ray-afspillere:-)

Min gamle Dvd-afspiller igennem 10 år er netop nu stået af og jeg skal have mig en ny afspiller af en art, som bla. kan afspille DVD.

Jeg har søgt lidt omkring afspillere, men har ikke kunnet finde en side som beskrev hvad en blueray-afspiller d.d. helt konkret kan?

Mit krav pt er value for money samt at denne skal kunne afspille Dvd (hvilket jeg har ladet mig fortælle at alle Blueray-afspillere kan? :-).

Afspilleren skal fortrinsvis bruges til afspilning af Dvd og blue-ray-film til os samt min datter på snart 2 år.

Budgettet ligger på 500-1000kr..... any suggestions :-)

På forhånd tak
Rune
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#216739
Alle Blu-Ray-afspillere kan klare DVD, så den del burde der være styr på. Til gengæld, så kunne sådan noget som interfacet nok være et sted man skulle få syn for sagen først. Jeg har ikke haft nogen 2015-modeller hjemme, men der er ret stor forskel på hvordan de forskellige mærker ser ud og føles i interfacet.
Af Runepedersen
#216745
Tak for foreløbige svar ;-)

Den er som sådan ikke til min datter, men det jeg prøvede at sige var, at den skulle tilsluttes stuefjernsynet hvor den bla. skal benyttes til tegnefilm m.v. ;-)

Ingen forslag til Blueray-afspiller i prislejet evt panasonic, Sony mv., behøver på ingen måde at være en 2015 model?