9. apr 2017, 19:00
#250281
Hej
Jeg er flyttet ind i et nyt hus med en IHC installation, kabel-TV og internet fra YouSee.
Efter to måneder begynder jeg at opleve pixelering på mine TV (to nye Samsung KS7005/KS805 + et gammelt LG med YouSee boks på), uden at jeg tidligere har oplevet nogle problemer. Jeg har udskiftet alle kabler, så jeg udelukkende bruger IHC kabler fra LK.
Dette fjernede tilsyneladende ikke problemet.
Jeg syntes at have isoleret problemet til internet brug. Hvis jeg downloader med mere en 1mbit/s fra internettet så får jeg pixelering på YouSee kanalerne. Jeg har trods alt en 150/30 linie, så det kan jo ikke være fordi jeg bruger al båndbredden. Jeg kan streame HD kanaler via Netflix på samtlige TV uden nogen form for problemer. Det er alene på YouSee kanalerne.
Nogen ideer til hvor jeg skal begynde? Er det IHC Basic boksen som tilsyneladende splitter internet/tv signalerne eller skal jeg have fat i YouSee?
På forhånd tak
Jeg er flyttet ind i et nyt hus med en IHC installation, kabel-TV og internet fra YouSee.
Efter to måneder begynder jeg at opleve pixelering på mine TV (to nye Samsung KS7005/KS805 + et gammelt LG med YouSee boks på), uden at jeg tidligere har oplevet nogle problemer. Jeg har udskiftet alle kabler, så jeg udelukkende bruger IHC kabler fra LK.
Dette fjernede tilsyneladende ikke problemet.
Jeg syntes at have isoleret problemet til internet brug. Hvis jeg downloader med mere en 1mbit/s fra internettet så får jeg pixelering på YouSee kanalerne. Jeg har trods alt en 150/30 linie, så det kan jo ikke være fordi jeg bruger al båndbredden. Jeg kan streame HD kanaler via Netflix på samtlige TV uden nogen form for problemer. Det er alene på YouSee kanalerne.
Nogen ideer til hvor jeg skal begynde? Er det IHC Basic boksen som tilsyneladende splitter internet/tv signalerne eller skal jeg have fat i YouSee?
På forhånd tak