Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#244470
Har lige købt LG oled e6.

Nu ser jeg NFL via gamepass (streaming via en Mac mine som er tilsluttet via HDMI) bliver farve helt mærkelige og masser af pixelfejl.. Forbindelsen fejler intet og streamer i højeste kvalitet.

Bud på hvad der kan være galt?
Af Ludo
#244503
Har du prøvet med Apple TV 4 og app'en Game Pass? Jeg har ikke et LG OLED, men det fungerer fint på mit Pioneer plasma TV.

Jeg vil meget gerne høre om dine betragtninger, idet min største bekymring i forhold til køb af OLED er NFL via Game Pass og bevægelser.

Når/hvis du får fikset problemet, må du gerne skrive.

På forhånd tak.
#244505
Det har intet med gamepass eller forbindelsen at gøre. Farverne når min Mac er tilkoblet går helt amok. Det er også på film jeg har liggende på harddisken hvor farverne filmre.. Fx får personer store mørkegrønne plamager i hovedet.. Det er helt galt..

Netflix virker til at køre fint..

Har aldrig oplevet noget lignende. Sidst var samme Mac koblet til et Samsung 7er serie fra 15.. Uden problemer...
#244524
Nu har jeg skiftet HDMI indgang på tvet til indgang 5, som ikke understøtter 4k. Det gør at det er præcis som det var på mit Samsung 7er serie fra 15. Helt uden problemer.

Dvs det må have noget at gøre med min Mac mine er fra 11 og ikke understøtter de nye HDMI indgange som er på mit tv..