Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Biohazard
#263939
Mine forældre har købt nyt tv og skal af med deres gamle, hvilket er, som overskriften siger, et Sony KDL 52LX900.

Det er pænt velholdt, og kommer fra et ikke ryger hjem.
Det er fra den 23/12-2010

Der er to sæt 3D briller med, og der kan evt. medfølge et surround-anlæg, som hedder BDV E370
Af mhca
#263968
Jeg holder selv lidt udkig efter et TV til vores ekstra-værelse (jeg leder dog primært i Nordsjælland).
Jeg ville dog nok ikke byde mere end 1000-1200 kr for et TV som dette (uden surround).
Er enig i, at de ældre TV desværre falder meget i pris i disse år.

Hvis jeg var dig ville jeg gøre lidt mere ud af at promovere, at det er en gammel topmodel til 20-30tkr.

Mvh Martin

PS. Jeg antager at det befinder sig i Nordjylland?
Brugeravatar
Af hans123
#264007
Biohazard skrev:Håber da ikke det var et seriøst bud?
Ikke noget jeg ville købe men en vurdering.

Selv om det var en topmodel for 7 år siden er der sket en det på tv området.

Så tror ikke du finder mange købere
Af Globulus
#264515
Det har bestemt mange gode kvaliteter (f.eks. ægte 200Hz panel) og det skulle ikke undre mig, hvis billedet ser bedre ud end mange 2017 4K-apparater på 55" til under 5.000 kr.

Desværre skal man nok regne med, at de fleste ikke vil være i stand til at gennemskue dets kvaliteter men blot vil tænke "2010 + FullHD + ingen SmartTV" og derfor ikke vil regne det for andet end noget de ville placere i et sommerhus eller et sekundært rum i boligen.