Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kennyiver
#244992
Tv´et og alt medfølgende tilbehør er i intet mindre end perfekt stand. Ja endda alt som fulgte med som kassen og alt beskyttelse har jeg endnu, så du kan fragte den herfra som hvis du afhentede den i en butik.
du kan se det i aktion og få lov at nærstuderer alt det du ønsker. Foliet sidder stadig bagpå glaspladen.
Den har kørt ca 2 timer i gennemsnit hver anden dag og næsten udelukket blevet brugt til film i en ikke ryger hjem. Så skærmen er knap nok blevet brugt nok til at blive kalibreret.
Den er købt black friday hos Elgiganten, men først leveret hos mig D.5/12-2016.
Den sælges udelukket fordi jeg overvejer en anden skærm løsning
Pris. 19.000 kr. Skal afhentes i Herning.
Senest rettet af Kennyiver 19. mar 2017, 17:30, rettet i alt 5 gange.
Af CFE
#244993
Hvis emballagen var uåbnet ville 21k være rimeligt, men når det er brugt vil jeg mene du skal under 20k som et nyt 65" B6 koster lige nu.
Af sokken
#244996
CFE skrev:Hvis emballagen var uåbnet ville 21k være rimeligt, men når det er brugt vil jeg mene du skal under 20k som et nyt 65" B6 koster lige nu.
Det er jo E modellen han har. Mon ikke han kan få 21 for den. Man kan spare 4000 for et 2 måneder gammel tv. Det er da en god handel
Af Kennyiver
#245005
sokken skrev:
CFE skrev:Hvis emballagen var uåbnet ville 21k være rimeligt, men når det er brugt vil jeg mene du skal under 20k som et nyt 65" B6 koster lige nu.
Det er jo E modellen han har. Mon ikke han kan få 21 for den. Man kan spare 4000 for et 2 måneder gammel tv. Det er da en god handel
Det er også min tanke, at dem som gerne vil have E modellen, kan sparer nogen gode penge her.
Af Vasen
#245006
Hvor i landet befinder skærmen sig ? :)
Af Vasen
#245008
Ok, det er lidt langt med en trailer. Held og lykke med salget. God pris :)
Af lennon
#245018
20k er min absolutte smertegrænse afhentet . Og det skal ses i lyset af,at der kommer flere OLED spillere på markedet i '17, hvor specielt Sony er interessant mht pris . Det der gør E6 tiltrækkende i min verden er 3D og design . .
Af Kennyiver
#245022
lennon skrev:20k er min absolutte smertegrænse afhentet . Og det skal ses i lyset af,at der kommer flere OLED spillere på markedet i '17, hvor specielt Sony er interessant mht pris . Det der gør E6 tiltrækkende i min verden er 3D og design . .
okay, så kender jeg din pris.
spændene mht til dine tanker omkring Sony. hvordan tror du de bliver prissat?
ja, 3D er vildt fedt. Skarpheden og dybde i billedet, det har jeg ikke set bedre før. Det er også det venner og familie er blevet mest imponeret over, når vi har afspillet lidt forskelligt. :)
Af lennon
#245023
Sony har mig bekendt raslet m sablerne mht en attraktiv pris . Udover en event fair pris, kunne Sonyen også være attraktiv pga den højere HDR lys- peak , samt måske en lidt venligere formfaktor mht vægmontering . Omvendt er 3D måske "gone forever" . . Jeg tror ikke på de store landvindinger på overall billedkvalitet i 2017 OLED line-up . Men prisniveauet er voldsomt spændende , og selvfølgeligt en væsentlig faktor for timingen af dit eventuelle brugtsalg . .
Af sokken
#245073
Turbo skrev:
F. Nielsen skrev:Skal vi lave en hurtig handel og afhentning i morgen? Men vi skal noget under 20.000 kr.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-3160524/ ... ch=lg+65e6
PT. står det til 25k - du vil noget under 20k, jeg kan ikke lide folk der prøver at tage røven på andre folk, de folk burde skamme sig F. Nielsen.
Det er da ikke at tage røven på nogen ved at byde på et tv. Så er det da lige meget hvor lavt budet er. Det er da stadig bare kun etbud
Af Lindberg
#245075
Kan du sige hvad der gør, at du vil have en anden skærm? Hvad mangler du fra dette TV?