Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Broholm80
#220247
Jeg har snart mit 46F8005 til salg, ( nyt tv kommer forhåbentlig i denne uge)

Bor i Bjæverskov (Køge) og den er i god stand, ca. 2 år gamle. Kasse samt kvitt er med. Fjernbetjeningen er slet ikke blevet brugt.

Hvad synes du selv er en fair pris?
Af Vikingen79
#220287
Har du også stadig begge 3d briller og foden, og kan du fortælle mig om man kan bruge almindelig vesa beslag til skærmen. Har forsøgt at undersøge det, og synes jeg har fået modstridende svar. Mit indledende bud kunne være 3000 kr. ?
Af Broholm80
#220288
Har aldrig brugt brillerne eller foden, så de er som nye. Men skal lige undersøge om der er 2 stk. med

Jeg bruger et standard væg beslag nu. Så det skulle være alm. vesa mål.

3.000 kr. var også i det niveau jeg tænkte på.
Af Vikingen79
#220307
Det lyder godt. Vil du ikke mene at det tv er noget af det bedste jeg kan vælge når tv'et ikke må være mere end 105 cm fra kant til kant. Indtil vi flytter i hus kan jeg ikke se hvilken skærm vi ellers skulle vælge.
Af Broholm80
#220308
Jo det ville jeg mene.

Eneste grund til jeg skifter, er pga. jeg har fået en rigtig god pris på et OLED tv
Af Vikingen79
#220315
Jeg tænkte nok at du solgte på grund af oled. Det må vi vente med til at vi får købt huset og får mere plads. Hvornår regner du med at kunne sælge ?
Af Vikingen79
#220335
Hej. Jeg vil bare lige understrege at vi har en aftale, i så fald at din nye skærm ankommer som ventet. Så jeg vil købe din skærm for 3000 kr. og jeg ville være taknemmelig hvis du havde mulighed for at køre den til København for mig. Hvis ikke det er muligt finder jeg en anden transportløsning.