19. maj 2010, 13:53
#100705
Kære Flatpanels-brugere!
Tavsheden skal ikke ses som en stikken-halen-mellem benene fra LG’s side og jeg vil naturligvis beklage, at vores service har fejlet i et par tilfælde.
En service vi ellers høster stor ros for fra vores forhandlere, har åbenbart ikke levet op til deres ellers gode ry og rygte.
Sidstnævnte kan og vil vi gøre bedre - hvad vi dog ikke er herre over, er et uheldigt forløb med ombytning af flere skærme lige efter hinanden med pixelfejl. Dog rejser sig spørgsmålet, om der er tale om en generel fejl på både PS8000 og PK950N, hvilket jeg gerne med det samme vil mane til jorden, ikke er tilfældet.
Tavsheden skal ikke ses som en stikken-halen-mellem benene fra LG’s side og jeg vil naturligvis beklage, at vores service har fejlet i et par tilfælde.
En service vi ellers høster stor ros for fra vores forhandlere, har åbenbart ikke levet op til deres ellers gode ry og rygte.
Sidstnævnte kan og vil vi gøre bedre - hvad vi dog ikke er herre over, er et uheldigt forløb med ombytning af flere skærme lige efter hinanden med pixelfejl. Dog rejser sig spørgsmålet, om der er tale om en generel fejl på både PS8000 og PK950N, hvilket jeg gerne med det samme vil mane til jorden, ikke er tilfældet.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
LG Electronics
Morten Jørgensen
LG Electronics